[PGR 2013] Zaparkuj!


Dokončil jsem jeden ze studentských projektů a protože se mi nápad líbí, přikládám hru na maser-hry. Třeba na ni jednou u někoho narazím a budu překvapen, že se dostala i do cizích rukou :-)

Požadavky

  • grafická karta nVidia 4xx nebo novější s 128 MB paměti
  • 512 MB RAM
  • 50 MB na disku
  • CPU 2GHz
  • MS Windows 7

Cíl hry

Cílem hry je sesbírat všechny hvězdičky a co nejrychleji dorazit do cíle.

Zadání

Zadáním mé semestrální práce je vytvořit šipkami ovládanou hru s autíčkem. Cílem hry bude v co nejkratším čase, bez havárie, sesbírat body a zaparkovat, a tím dokončit level.

Kamera bude pevná shora, závislá na pohybu autíčka nebo volná, mezi kamerami se dá přepínat. Na parkovišti se bude vyskytovat více typů překážek. V omezené míře bude zpracováno i okolí parkoviště.

Ovládání

ŠIPKY - pohyb vozu

C - přepínání kamery

ESC - vypnutí

levý SHIFT a CTRL - vertikální pohyb volné kamery

I, J, K, L, levé a pravé tlačítko - pohyb volné kamery

Vlastní tratě

textový soubor track.txt

používejte k editaci znaky: mezera . | - \ / + S * E

  • mezera - nic
  • tečka - nic
  • svislítko - svislá bariéra
  • pomlčka - vodorovná bariéra
  • lomítko, backslash - šikmá bariéra
  • plus - dvojitá bariéra
  • S - start (povinný)
  • hvězdička - hvězdička
  • E - konec (povinný)

K editaci doporučuji obyčejný notepad s písmem Futurist Fixed Futurist Fixed, protože obyčejný monopsace font nemá čtvercové znaky a trať pak vypadá jinak v editoru a ve hře.

Časomíra

Po dokončení levelu se v konzoli vypisuje čas. Na výchozí trati je rekord 16.32.

Download

Stáhnout hru Zaparkuj by vml 2013