[PGR 2013] Zaparkuj!
Dokončil jsem jeden ze studentských projektů a protože se mi nápad líbí, přikládám hru na maser-hry. Třeba na ni jednou u někoho narazím a budu překvapen, že se dostala i do cizích rukou :-)
Požadavky
- grafická karta nVidia 4xx nebo novější s 128 MB paměti
- 512 MB RAM
- 50 MB na disku
- CPU 2GHz
- MS Windows 7
Cíl hry
Cílem hry je sesbírat všechny hvězdičky a co nejrychleji dorazit do cíle.
Zadání
Zadáním mé semestrální práce je vytvořit šipkami ovládanou hru s autíčkem. Cílem hry bude v co nejkratším čase, bez havárie, sesbírat body a zaparkovat, a tím dokončit level.
Kamera bude pevná shora, závislá na pohybu autíčka nebo volná, mezi kamerami se dá přepínat. Na parkovišti se bude vyskytovat více typů překážek. V omezené míře bude zpracováno i okolí parkoviště.
Ovládání
ŠIPKY - pohyb vozu
C - přepínání kamery
ESC - vypnutí
levý SHIFT a CTRL - vertikální pohyb volné kamery
I, J, K, L, levé a pravé tlačítko - pohyb volné kamery
Vlastní tratě
textový soubor track.txt
používejte k editaci znaky: mezera . | - \ / + S * E
- mezera - nic
- tečka - nic
- svislítko - svislá bariéra
- pomlčka - vodorovná bariéra
- lomítko, backslash - šikmá bariéra
- plus - dvojitá bariéra
- S - start (povinný)
- hvězdička - hvězdička
- E - konec (povinný)
K editaci doporučuji obyčejný notepad s písmem Futurist Fixed Futurist Fixed, protože obyčejný monopsace font nemá čtvercové znaky a trať pak vypadá jinak v editoru a ve hře.
Časomíra
Po dokončení levelu se v konzoli vypisuje čas. Na výchozí trati je rekord 16.32.