Poslední článek
vml, 30.3.2015 Scanner ver. 1.73.1
Poslední článek
Raději hned roztrhám zbytečné obavy, že s webovkama seknu. Ve skutečnosti už se chci plně věnovat novému webu a tak větev o Ingressu na maserhrách jednoduše končí.
Neboť je to symbolicky poslední článek, bylo by pěkné nějak zhodnotit, co čtenářům web přinesl.
Na začátku jsme řešili hardware a jak jak se vůbec na hru připravit. Občas jsem přeložil nějaký zahraniční článek, dokonce jsme s @glaciolog přelouskali výroční videa, abychom odhalili základný rysy příběhu.
Zpracoval jsem nejeden update a hodně se snažil uvažovat, kam se bude hra ubírat. Občas jsem se děsil změn, které vývojáři připravili, jindy jsem je chválil. Nejednou jsem se zmýlil, ale byla to zábava a mám radost, že stránky přinesly užitek.
@Bramborak198 vnesl světlo do některých nástrojů a nejednou mě upřesnil.
Namaloval jsem asi dvě desítky obrázků k osvěžení článků, ale ne všechny se daly použít.
Rozváděl jsem teorie a snažil se vložit do článků inspiraci, která se mezi hráči rozvine v diskuzi.
Přinesl jsem dva rozhovory, které měli posloužit jako motivace ostatním hráčům.
A konečně, přinášel jsem rady, tipy a triky, které čtenářům měly přinést výhodu v bitevním poli.
Vyslyšení mých stížností
V minulém článku jsem si postěžoval na nepříliš pěkný layout portálového meníčka. Bylo změněno, tlačítka se srazila k sobě a zvětšila se, čímž je hra opět rychle obladatelná jednou rukou bez většího rizika pádu scenneru na zem.
Byla vyslyšena i moje druhá připomínka. Hráčům vysokých levelů se navýšil bar na energii. Na šestnáctém levelu až 22 000 XM. To je skutečně citelný nárůst
LEVEL | stará kapacita XM | nová kapacita XM |
---|---|---|
L9 | 10 900 | 11 500 |
L10 | 11 700 | 13 000 |
L11 | 12 400 | 14 500 |
L12 | 13 000 | 16 000 |
L13 | 13 500 | 17 500 |
L14 | 13 900 | 19 000 |
L15 | 14 200 | 20 500 |
L16 | 14 400 | 22 000 |
Nášup novinek
Takže kromě změny-nezměny layoutu a navýšení čutory na XM si dali vývojáři zabrat a připravili ještě několik nových příběhových medailí, které se dají získat za účast v Ingress Report nebo setkání s postavami příběhu (Stella Vyctory za dešifrování hádanek Endgame Ingress, Susanna Moyer za účast v reportu a možná ještě NL-1331 a Hank Jonson), . Hra byla přeložena do japonštiny. NIANTIC připravil mapy misí - jak v intelu, tak ve hře.
Velkou změnou je boost recharge. Který mění zažitou nerovnováhu mezi útokem a aktivní obranou.
Do toho všeho se hraje o Shonin Shards a vrcholí Shonin Anomálie (vyhráli Resistance). Prostě je toho hodně.
Co dál?
Doufám, že vývojáři udrží nastavené tempo. A budu se těšit na své čtenáře na novém webu.