Sekce Ingress se momentálně přesouvá na novou doménu a hosting BohemiaIngress.
Do ledna března poběží oba weby současně, později bude zdejší obsah označen jako zastaralý.
Omlouvám se za zpoždění - bc.

Poslední článek


vml, 30.3.2015 Scanner ver. 1.73.1

Poslední článek

Raději hned roztrhám zbytečné obavy, že s webovkama seknu. Ve skutečnosti už se chci plně věnovat novému webu a tak větev o Ingressu na maserhrách jednoduše končí.

Neboť je to symbolicky poslední článek, bylo by pěkné nějak zhodnotit, co čtenářům web přinesl.

Na začátku jsme řešili hardware a jak jak se vůbec na hru připravit. Občas jsem přeložil nějaký zahraniční článek, dokonce jsme s @glaciolog přelouskali výroční videa, abychom odhalili základný rysy příběhu.

Zpracoval jsem nejeden update a hodně se snažil uvažovat, kam se bude hra ubírat. Občas jsem se děsil změn, které vývojáři připravili, jindy jsem je chválil. Nejednou jsem se zmýlil, ale byla to zábava a mám radost, že stránky přinesly užitek.

@Bramborak198 vnesl světlo do některých nástrojů a nejednou mě upřesnil.

Namaloval jsem asi dvě desítky obrázků k osvěžení článků, ale ne všechny se daly použít.

Rozváděl jsem teorie a snažil se vložit do článků inspiraci, která se mezi hráči rozvine v diskuzi.

Přinesl jsem dva rozhovory, které měli posloužit jako motivace ostatním hráčům.

A konečně, přinášel jsem rady, tipy a triky, které čtenářům měly přinést výhodu v bitevním poli.

Vyslyšení mých stížností

V minulém článku jsem si postěžoval na nepříliš pěkný layout portálového meníčka. Bylo změněno, tlačítka se srazila k sobě a zvětšila se, čímž je hra opět rychle obladatelná jednou rukou bez většího rizika pádu scenneru na zem.

Byla vyslyšena i moje druhá připomínka. Hráčům vysokých levelů se navýšil bar na energii. Na šestnáctém levelu až 22 000 XM. To je skutečně citelný nárůst

LEVEL stará kapacita XM nová kapacita XM
L910 90011 500
L1011 70013 000
L1112 40014 500
L1213 00016 000
L1313 50017 500
L1413 90019 000
L1514 20020 500
L1614 40022 000

Nášup novinek

Takže kromě změny-nezměny layoutu a navýšení čutory na XM si dali vývojáři zabrat a připravili ještě několik nových příběhových medailí, které se dají získat za účast v Ingress Report nebo setkání s postavami příběhu (Stella Vyctory za dešifrování hádanek Endgame Ingress, Susanna Moyer za účast v reportu a možná ještě NL-1331 a Hank Jonson), . Hra byla přeložena do japonštiny. NIANTIC připravil mapy misí - jak v intelu, tak ve hře.

Velkou změnou je boost recharge. Který mění zažitou nerovnováhu mezi útokem a aktivní obranou.

Do toho všeho se hraje o Shonin Shards a vrcholí Shonin Anomálie (vyhráli Resistance). Prostě je toho hodně.

Co dál?

Doufám, že vývojáři udrží nastavené tempo. A budu se těšit na své čtenáře na novém webu.