Update 1.71.1
vml, 27.2.2015 Scanner ver. 1.71.1
Update 1.71.1 přináší další vylepšení a příslib nového herního mechanismu. Jako zdroj informací beru sérii Teardown Ingress z fevgames.net.
Změny
Nová verze doplňuje API pro wereables, upravuje informace o misích, připravuje půdu pro globální skládání střípků SHoNIN a upravuje herní mechanismus nabíjení portálů.
Kosmetickými změnami je nová animace zničení módu, která je sice zajímavá a hezká (žluté prozáření portálu), ale v terénu, a zvlášť během dne, velmi snadno zaměnitelná za zničení portálu. Především díky žluté záři směrem vzhůru. Uvidíme, zda ji vývojáři ještě malonko zkrotí.
Mise
První změnou, kterou pravděpodobně zahlédnete, je vzdálenost k začátku mise ve výčtu misí. Jedná se o velmi praktický údaj, neboť právě tuto informaci postrádal každý z nás, a hledal ji pomocí navigace na první portál. Samosebou informace, podle které se celý seznam řadí rovnou ve výčtu misí je daleko praktičtější.
Tím však změny misí nekončí. Přibylo nové nastavení (interní), které umožňuje přímo v přehledu portálu začít misi. Funguje to tak, že když na zvoleném portálu začíná mise, přibyde pod Navigate ještě tlačítko Missions, kterým zobrazíte přehled misí začínajících na zvoleném portálu. Ze seznamu lze misi prohlédnout a případně rovnou začít.
Střípky SHoNIN
Stejně jako se sbírali úlomky v předchozích anomáliích, nyní se bude sbírat 31 střípků kamenné desky SHoNIN. Střepy budou pravděpodobně opět cestovat skrze linky mezi kontinenty do zvolených portálů, aby bylo možné je aktivovat.
Boost Recharge
Asi nejzajmavější je nový Boost Recharge. Toto je totiž nový herní mechanismus a na ty se vždycky čeká spolu s novými itemy nejvíce. Další nová interní nastvavení poukazují na funkci BoostRecharge a její cenu 10 000 XM. Bude tedy dostupná až pro A8+.
Zatím není přesně známo, co bude Boost Recharge umožňovat, ale měl by fungovat tak, že se podobně jako při Glyph Hack dlouze podrží tlačítko Recharge All a tím se aktivuje Boost Mod. Ať už půjde o minihru nebo jen o poslání 10 kXM naráz, je to strategický a velmi významný herní provek, který výrazně vyvažuje možnost aktivní obrany i mimo dosah portálu.
Závěr
Vývojáři nám po delší době přislíbili nový herní mechanismus. Vylepšení GUI pro mise je jedině dobře, neboť jsou stále oblíbenější aktivitou v této rozsáhlé hře. Nakonec je tu znovu hra se střípky skládačky, o té se více dozvíme v následujících Ingress reportech a třeba se letos bude více týkat i nás v ČR.
Do diskuze: Jak se díváš na možnosti útoku a obrany portálu. Je v těchto protichůdných činnostech hra vyvážená?